Szolgáltató adatai Help Sales ÁSZF Panaszkezelés DSA

Két egymást követő nap, két teljesen különböző János-passió… Vagy nem is annyira különböző? Mondjuk az egyik meg van rendezve. A János-passió? Az… Duplakritika.

Jelenet az április 2-i előadásból (fotó: Nagy Attila)

0 Komment

Snétberger Ferenc újra a Zeneakadémián ad koncertet, ezúttal egy eddig nem hallott trióformációval.

Snétberger Ferenc
Snétberger Ferenc (fotó: Raffay Zsófia)

0 Komment

Egyszerre titokzatos és őszinte, izgalmas és lírai Tallér Zsófia új meseoperája, a Leánder és Lenszirom. A zeneszerzővel a bemutató kapcsán a darab születéséről, a gyerekközönséggel való kommunikációról, zenéről és humánumról beszélgettünk. Nagyinterjú.

Tallér Zsófia
Tallér Zsófia (fotó: Istvánffy Zoltán)

0 Komment

Ritkán eszmélek rá, de a kakasülőről csak az "összhang"-ot és a "ritmus"-t látom a Zeneakadémia Nagytermének plafonján. Van egyáltalán valaki, aki onnan a második emeletről rálát a "dallam"-ra? A színpadot amúgy szerencsére látom, Jevgenyij Koroljov játszik, április 9-et írunk.

Jevgenyij Koroljov
Jevgenyij Koroljov (fotó: Zeneakadémia / Fejér Gábor)

1 Komment

Michael Talbot, neves angol zenetudós szerint a 18. század egyik legnagyobb hatást gyakorló zenei publikációja Antonio Vivaldi 1711-ben megjelent első concerto-gyűjteménye, az Estro Armonico (op. 3) volt. Bár a 20. század közepén kezdődött "barokk reneszánsznak" köszönhetően a kiadvány újból nagy népszerűségnek örvend, ennek ellenére meglehetősen kevés együttes vállalkozott mind a 12 concerto egy albumra rögzítésére.

Rachel Podger (fotó: Jonas Sacks)

0 Komment